Marius og Andrea -blogg
Marius og Andrea
▼
2012
(1)
april
(1)
►
2011
(16)
september
(2)
juni
(14)
►
2010
(15)
april
(15)
►
2009
(4)
februar
(4)
►
2008
(6)
juli
(6)
►
2007
(27)
november
(7)
juli
(20)
Vis hele profilen min
Marius 2006
Se slide:
Marius 2005
Se slide:
Marius 2004
Se slide:
Free Counter
Andre venners sider:
http://drommereisen.blogspot.com
http://sellevoll-klubbenes.blogspot.com/
http://gjertrud.blogspot.com
http://runabente.blogspot.com
Kvamsøytur:)
17 Mai
Gran Canaria tur
Ble døpt i Moa Kirke 20 januar
Gøy å bade med storebror!
Stadig mere våken og alltid i godt humør!
Ull er deilig!
Andrea er snill jente som sover og sover:)
Andrea
20 oktober ble jeg storebror!
Nå har jeg baket mange boller til bursdagen min.
Gøy å trimme:)
Her er jeg på kvamsøy og mater høna til Oldemor.
Sommerferie på Agistri 2007
Agistri 2007
Hipp hipp hurra!!
Jul 2006
I dag er jeg to år
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)